Episod 60 – Blue Velvet och Planet Of The Apes

I episod 60 har lyssnarna haft den goda smaken att välja två klassiker som samtalsämnen, Blue Velvet och Planet Of The Apes. Även en mörk twist i slutet utlovas.

Episod 60

Om Tommy filmar Niklas och Emilio

Tommy filmar Niklas och Emilio
Det här inlägget postades i podcast och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Episod 60 – Blue Velvet och Planet Of The Apes

  1. Väldigt bra avsnitt även här. Har inte sett original-Planet of the Apes på riktigt (skummade igenom lite av den som barn) men är sugen att se den och de andra i ordning särskilt efter er diskussion.

    Jag har inte sett Tim Burtons version sedan den kom på bio, men på den tiden var jag i extas över filmen och resumerade hela handlingen för min morsa i över en halvtimme efteråt. Tror inte att den ger mig lika mycket extas vid en omtitt nu. 🙂

    Rise of the Planet of the Apes är däremot en film jag hade låga förväntningar inför men blev positivt överraskad när jag såg den just för intelligensen i handlingen.

Kommentera

